Beyaz Programına Konuk Ettiği Demet Akbağ’ı Hem Güldürdü Hem de Ağlattı.

Beyaz Show’a katılan ünlü oyuncu Demet Akbağ, Beyaz Show ekibi tarafından kendisi için özel olarak hazırlanan klipi izledikten sonra gözyaşlarına hâkim olamadı.



Büyük bir beğeni ile takip edilen ve yıllardır çok geniş bir izleyici kitlesi tarafından seyredilen Beyaz Show’un bu haftaki konukları Niyazi Gül Dörtnala isimli filmin oyuncuları olan Demet Akbağ, Ata Demirer, Levent Ülgen ve Şebnem Bozoklu oldu. Vizyon tarihi 8 Mart olarak kararlaştırılan filmlerini anlatan ekip oldukça eğlenceli sohbetleri ve unutulmaz şarkıları ile geceye bambaşka bir renk getirdi. Program açılışında ‘’Hoş geldiniz, sefalar getirdiniz’’ şarkısı ile açılış yapan oyuncular ve Beyaz seyircilerden çok uzun süre alkış aldı.

Demet Akbağ olmazsa, Ben Olmazdım

Konsept olarak ‘’Demet Akbağ benim yaşantımda olmazsa olmaz, çünkü…’’ konsepti ile özel olarak hazırlanan klip geceye damgasını vurdu. Aralarında Arda Turan, Nükhet Duru ve Gülben Ergen’in de yer aldığı klip hem ağlattı hem de güldürdü. Videonun en sonunda ünlü oyuncunun oğlu Ali Çika’nın görüntülerine yer verilirken ‘’Demet Akbaş olmazsa, ben olmazdım’’ sözleri oldukça duygusal anların yaşanmasına sebep oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder